1. Szczecińska Fabryka Motocykli zawiadamia, iż decyzją Ministra Przemysłu Ciężkiego od dnia 1.VII.1961 r. został ustalony 9-miesięczny okres gwarancyjny przy przebiegu 10.000 km dla motocykli "Junak".
    Przedłużenie okresu gwarancyjnego ma na celu stworzenie lepszych warunków dla użytkowników w zakresie eksploatacji.

  2. Dla polepszenia zaopatrzenia w części zamienne TOS-ów na rok 1962 uprzejmie zawiadamiamy, iż "Motozbyt" - Łódź ul. Brukowa nr 16 również prowadzi sprzedaż części dla napraw.

  3. Podaje się do wiadomości zainteresowanym, iż wszystkie części silnikowe wymienione w ramach gwarancji należy zwracać bezpośrednio do producenta: Zakłady Sprzętu Motoryzacyjnego Nr. 1 - Łódź ul. Kilińskiego 222.

  4. Podaje się do wiadomości wszystkim autoryzowanym Stacjom Obsługi, iż od dnia 1.I.1962 r. zużyte części zamienne podwozia motocykla Junak wymieniane w ramach gwarancji należy kasować na miejscu przez wewnętrzną Komisję złomową TOSu, z wyjątkiem:

    1. Szybkościomierzy,
    2. Kraników paliwa,
    3. Sygnałów,
    4. Regulatorów prądnicy,
    5. Ram,
    6. Siodeł,
    7. Zbiorników paliwa,
    8. i wszystkich kompletnych zespołów wymienionych za zgodą fabryki.

    Części wymienione od poz. 1-8 należy zwracać do fabryki na podstawie dotychczasowych zasad.
    Powyższe zostało podane do wiadomości naszym pismem A2b/2-1/8827/23317/61 z dnia 27.XII.61r.

  5. Od dnia 1.I.62 r. w książeczkach gwarancyjnych podajemy Nr. zespołów wbudowanych do danego motocykla:

    1. Nr wału korbowego
    2. Nr prądnicy
    3. Nr iskrownika
    4. Nr gaźnika
    5. Nr. regulatora prądnicy
    6. Nr głowicy

    Przy wymianach należy podawać w protokółach reklamacyjnych numery wybudowanych i wbudowanych zespołów. Oprócz powyższego każda wymiana musi być odnotowana w książeczce gwarancyjnej pod pieczątką danej stacji, która dokonała wymiany.




Poprzednia strona Następna strona