Nr poz. na rys. |
Nr części | Nazwa części | Liczba szt. | Uwagi | SORTOWANIE |
---|---|---|---|---|---|
ZESPÓŁ M10.23.00 - FILTR POWIETRZA I SKRZYNKA NARZĘDZIOWA |
|||||
1 | M10.23.01y | Korpus filtru | 1 | ||
2 | M07.23.05x | Wkład filtru | 1 | ||
3 | M6x10PN/M-82227 | Wkręt | 3 | ||
4 | M07.23.12 | Uszczelka | 1 | ||
5 | M07.23.11 | Korek spustowy | 1 | ||
6 | M07.23.20y | Skrzynka narzędziowa | 1 | ||
7 | M07.23.25x | Zakrętka | 1 | ||
8 | 8,5BPN/M-82006 | Podkładka | 3 | ||
9 | 2x15PKN/M-82001 | Zawleczka | 2 | ||
10 | 8,5GPN/M-82008 | Podkładka sprężysta | 7 | ||
11 | M8x1x15PN/M-82118 | Śruba z łbem sześciokątnym | 7 | ||
12 | M8x1PN/M-82154 | Nakrętka sześciokątna | 5 | ||
13 | M07.23.18 | Podstawa akumulatora | 1 | ||
14 | M07.23.29x | Owiewka kompletna | 1 | ||
15 | M07.23.27 | Zakrętka owiewki | 1 | ||
16 | M10.23.32d | Łącznik gaźnika gumowy | 1 | (M07.23.32)(9) |
(9) W komunikacie z 1963 gdzie jest mowa o zastosowaniu odlewanego gumowego łącznika M10.23.32d wspomina się także o wycofaniu elementów M07.23.34; M07.23.16 i śruby M5x12 z nakrętką z czego wynikałoby, iż do tego momentu stosowano połączenie z M07: rurowy łącznik gumowy z opaską ściąganą przy gaźniku śrubką.
Być może w tym samym czasie skrócono wylot filtra - w katalogu 1959 widnieje filtr z długim króćcem i taki stosowano co najmniej do 1962 a zmiana o dziwo nie spowodowała zmiany oznaczenia M10.23.01y (przyp. J.T.) |