Nr poz. na rys. |
Nr części | Nazwa części | Liczba szt. | Uwagi | SORTOWANIE |
---|---|---|---|---|---|
ZESPÓŁ M10.27.00 - BŁOTNIK TYLNY | |||||
1 | M10.27.01y | Błotnik kompletny | 1 | ||
2 | M10.27.11 | Wspornik błotnika | 1 | ||
3 | M10.27.06 | Uchwyt podstawki centralnej | 1 | ||
4 | M10.27.12 | Osłona przewodu | 1 | ||
5 | M6x15PN/M-82118 | Śruba z łbem sześciokątnym | 12 | ||
6 | 6,5PN/M-82008 | Podkładka sprężysta | 12 | ||
7 | M6PN/M-82146 | Nakrętka | 12 | ||
8 | 8,5PN/M-82008 | Podkładka sprężysta | 2 | ||
9 | M8PN/M-82146 | Nakrętka | 2 | ||
(10) | M07.17.09x | Wspornik błotnika prawy | 2 | Katalog 1959 (10) | |
10 | M07.17.09 | Wspornik błotnika | 2 | ||
(11) | M07.17.10x | Wspornik błotnika lewy | 2 | Katalog 1959 | |
11 | M8x18PN/M-82118 | Śruba z łbem sześciokątnym | 2 | ||
12 | M10.27.07 | Podkładka | 1 |
(10)Różnice między katalogami są pozostałością ewolucji wsporników tylnego błotnika: po uproszczeniu technologii wykonania w 1960 r. zmieniono ich numery katalogowe z M07.17.09x i M07.17.10x odpowiednio na M07.17.09 i M07.17.10, następnie zaś dwa różne wsporniki zastąpiono jednym "uniwersalnym" pozostawiajac numer katalogowy M07.17.09. Swego rodzaju zagadką pozostaje, dlaczego nie zmieniono równocześnie numeru na odpowiedni dla oznaczeń modelu M10.(przyp. J.T.)
|