WŁASNOŚCI EKSPLOATACYJNE
CIĘŻARY
Ciężar własny (bez paliwa i wyposażenia) 160 kG
ciężar w stanie gotowym do drogi 182 kG
obciążenie koła przedniego 85 kG
obciążenie koła tylnego 97 kG
największy dopuszczalny ciężar 383 kG
największe dopuszczalne obciążenie koła przedniego 120 kG
największe dopuszczalne obciążenie koła tylnego 265 kG
ciężar jednostkowy przy obciążeniu 1 osobą 15,7 kG/KM
ciężar jednostkowy w stanie gotowym do drogi 10,7 kG/KM
WYMIARY:
Najmniejszy promień skrętu 2,1 m
kąt max. nachylenia bocznego 40°
SZYBKOŚCI:
szybkość największa z kierowcą w pozycji siedzącej 115 km/godz
szybkość największa z kierowcą w pozycji leżącej 120 km/godz
szybkość najmniejsza na IV biegu 23 km/godz
PRZYŚPIESZENIA:
z 16 km/godz do 48 km/godz na I biegu 4,5 sek
z 16 km/godz do 48 km/godz na II biegu 7,0 sek
z 32 km/godz do 64 km/godz na II biegu 7,5 sek
z 32 km/godz do 64 km/godz na III biegu 8,5 sek
z 48 km/godz do 80 km/godz na III biegu 9,0 sek
z 32 km/godz do 64 km/godz na IV biegu 13,0 sek
z 48 km/godz do 80 km/godz na IV biegu 14,5 sek
przejazd odcinka 400m ze startu stojącego - czas 21,2 sek
średnia szybkość 61,8 km/godz
HAMOWANIE:
droga hamowania z szybkości 30 km/godz
przy użyciu hamulca przedniego 11,3 m
przy użyciu hamulca tylnego 9 m
przy użyciu obu hamulców 6,8 m
średnie opóźnienie hamowania przy użyciu obu hamulców 5,1 m/sek
ZUŻYCIE PALIWA:
Średnie zużycie paliwa (z przebiegu 8000 km, w tym
okres docierania) 3,28 l/100
PALIWO: BA o liczbie oktanowej co najmniej 70
OLEJ: letni LUX 10, zimowy LUX 5
ROZRUCH:
Czas rozruchu po 16 godzinach postoju w średniej
temperaturze otoczenia 15° 2,5 sek
|