SPORTOWE JUNAKI





Junak M07-C -wersja przeznaczona do zawodów crossowych -

SILNIK S-03 gaźnikowy, czterosuwowy, jednocylindrowy, górnozaworowy, z zapłonem iskrownikowym

  • Pojemność skokowa   349 ccm
  • średnica cylindra    75 mm
  • skok tłoka           79 mm
  • moc maksymalna       22KM(SAE) przy 7000 obr/min
  • maks. moment obrotowy 3,1kGm przy 4000 obr/min
  • Stopień sprężania      7,0
  • smarowanie obiegowe pod ciśnieniem - sucha miska olej.

PRZENIESIENIE NAPĘDU

  • Sprzegło wielotarczowe, korkowe, pracujace w oleju
  • skrzynka biegów 4-biegowa o układzie kół stale zazębionych, włączanie biegów dźwignią nożną
  • Przełożenia:

I   3,04:1
II  1,97:1
III 1,79:1
IV  1,0:1

  • Przełożenia ogólne do wyboru w zakresie  7,79:1 do 5,84:1

PODWOZIE

  • Rama - podwójna, zamknieta spawana z rur stalowych
  • Zawieszenie:

przód - widelec teleskopowy z tlumieniem olejowym - skok koła 146  mm
tył - wahacz z rur stalowych ze sprężynami śrubowymi i tlumieniem olejowym -skok koła 96 mm

  • Koła z piastami centralnymi ze stopu lekkiego, osie przetykowe
  • Ogumienie - przód 3,00-21, tył 4,00-19

WYMIARY:

  • długość      2140 mm
  • wysokość     1120 mm
  • szerokość     810 mm
  • rozstaw osi  1416 mm
  • ciężar motocykla 152kG
  • prześwit       225 mm
  • pojemność zbiornika paliwa 10 l

WYPOSAŻENIE

   1 tarcza przednia i 2 boczne na numery startowe, urządzenie do olejenia łańcucha






Junak M07-R -wersja przeznaczona do raidów motocyklowych i innych zawodów sportowych na długich i ciężkich trasach szosowo terenowych -



SILNIK S-03 gaźnikowy, czterosuwowy, jednocylindrowy, górnozaworowy, z zapłonem iskrownikowym

  • Pojemność skokowa   349 ccm
  • średnica cylindra    75 mm
  • skok tłoka           79 mm
  • moc maksymalna       18KM(SAE) przy 6000 obr/min
  • maks. moment obrotowy 2,8kGm przy 3500 obr/min
  • Stopień sprężania      7,0
  • smarowanie obiegowe pod ciśnieniem - sucha miska olej.

PRZENIESIENIE NAPĘDU

  • Sprzegło wielotarczowe, korkowe, pracujace w oleju
  • skrzynka biegów 4-biegowa o układzie kół stale zazębionych, włączanie biegów dźwignią nożną
  • Przełożenia:

I   3,64:1
II  2,34:1
III 1,42:1
IV  1,0:1

  • Przełożenia ogólne 6,45:1 lub na żądanie 6,87:1
  • Koła z piastami centralnymi ze stopu lekkiego, osie przetykowe
  • Ogumienie - przód 3,00-21, tył 4,00-19

WYMIARY:

  • długość      2140 mm
  • wysokość     1120 mm
  • szerokość     810 mm
  • rozstaw osi  1416 mm
  • ciężar motocykla 162kG
  • prześwit       225 mm
  • pojemność zbiornika paliwa 10 l

WYPOSAŻENIE

   szybkościomierz z licznikiem km, tablice do numerów startowych, butla ze sprężonym powietrzem do pompowania opon, torba narzędziowa,  komplet zębatek łańcuchowych od 15 do 20 zębów, na żądanie instalacja  oświetleniowa

/Dane pochodzą z Katalogu Zjednoczenia Przemysłu Motoryzacyjnego z roku 1961/

Copyright © Jacot - junakriders.pl  Stats4U - Liczniki, statystyki na żywo i nie tylko!